NIGDY NIE UFAJ NAWIGACJI W BMW X5 JADĄC Z PRZYCZEPĄ KEMPINGOWĄ MOŻNA SIĘ NIEŹLE WŁADOWAĆ ! /Vlog 10000:15:35

zwiń opis video pokaż opis video
Subskrybuj nasz kanał!

Pakujemy się już i wyjeżdżamy z campingu w miejscowości Santa Pola i kierujemy się w stronę Kartageny. Tam mamy się spotkać z Kamilem i Kasią z Kiki Świat. Spotkanie poza kamerami gdyż stwierdziliśmy, że już dosyć się napokazywaliśmy naszych spotkań. Staraliśmy się dostać na jakiś inny camping ale niestety w lutym w Hiszpanii na wybrzeżu jest to prawie niemożliwe bez wcześniejszej rezerwacji... Kamil dojechał pierwszy na camping Los Delfines (https://camping-losdelfines.jimdo.com/) i zarezerwował nam miejsce. Niestety jak dojechaliśmy, z niemałymi przygodami gdyż nasza nawigacja fabryczna BMW zaprowadziła nas do miejsca które nie istnieje i przeciskała nas z naszą dużą (2,5m szerokości) przyczepą kempingową przez miasto wąskimi ulicami ze źle zaparkowanymi samochodami (dramat!), okazało się, że nie ma jeszcze dla nas miejsca i musimy poczekać aż ktoś zwolni. Zatem czekaliśmy. I czekaliśmy... w końcu stwierdziliśmy, że zjemy obiad w restauracji na campingu ale nie chcemy zostawiać przyczepy na ulicy (kradną w Hiszpanii), więc wjechaliśmy na teren campingu i zaparkowaliśmy zestaw tak, żeby nikomu nie przeszkadzał. Okazało się niestety, że restauracja jest zamknięta. Zatem odłączyłem przyczepę od auta i pojechaliśmy do miasta do restauracji. To był bardzo miły czas z Kamilem i Kasią.

Po powrocie dostaliśmy miejsce na campingu. Okazało się, że mamy miejsce z prywatną toaletą. Pierwszy raz coś takiego widzieliśmy. Bardzo miły camping z dodatkowo krytym basenem. Tego jednak nie pokazaliśmy na filmie.

Na drugo dzień pojechaliśmy na spacer do miejscowości Mazarron. Cudowne miejsce z piaszczystą plażą. Wypiliśmy kawę, zwiedziliśmy port.. Odpoczęliśmy gdyż poza sezonem nie ma turystów i jest całkowity spokój...

Zapraszamy do oglądania tego odcinka i do komentowania oraz dziękujemy za wszystkie lajki.

Data nagrania luty 2020

Dziękujemy za wszystkie subskrypcje i komentarze i zapraszamy na nasz Instagram gdzie na bieżąco możecie śledzić to co robimy.

-------------------------------------------------------------------

Instagram: https://www.instagram.com/rodzinanagigancie/

Kontakt: rodzinanagigancie@gmail.com

Muzyka końcowa: Bomber - Riot

-------------------------------------------------------------------
#NAWIGACJA #PRZYCZEPA_KEMPINGOWA #BMW

Film znajduje się w katalogu: Hiszpania